باربری ونک

باربری ونک - اتوبار ونک

باربری ونک

باربری ونک - اتوبار ونک

کارتن اسباب کشی

تهران کارتن پس از سال ها کسب تجربه در صنعت بسته بندی به سبب نیازسنجی و در راستای خدمت رسانی بهتر به جامعه ایرانی ، ضمن تولید کارتن های صنعتی ، اقدام به تولید کارتن اسباب کشی و دریافت سفارش کارتن اسباب کشی به جهت رفاه در حمل و نقل شهروندان با استارتاپی به نام تهران  کارتن شروع به فعالیت نمود که هدف آن نظم و ترتیب سرعت و دقت در اسباب کشی وسایل منزل میباشد .  
با خرید و سفارش کارتن دیگر نگران حمل کالا های خود نباشید . ما یک زیرساخت بسیار قوی و جامع از آخرین ماشین آلات ، اتومبیل های حمل و نقل و همچنبن کارشناسان بسیار با تجربه داریم . کارتن های تولید شده توسط ما بالاترین کیفیت از جمله ضربه گیر بودن ساخته میشود . دستگاه های ما با سطح بالایی از زمان و هزینه بهره وری و قیمت مناسب برای مشتریان کار می کنند . کلیه مشتریان ما رضایت کامل از مجموعه تهران  کارتن را دارند .
هم اکنون میتوانید با خرید کارتن اسباب کشی از ما ، در کمترین زمان با توجه به فاصله شما از شرکت سفارشات کارتن های خود را در درب منزل دریافت نمایید . کافیست فرم سفارش کارتن رو از این لینک تکمیل نمایید . سپس منتظر تماس کارشناسان ما باشید .
از مهم‌ترین لوازم اسباب‌کشی، جابجایی اثاثیه منزل و لوازم اداری و همچنین حمل بار، کارتن اسباب‌کشی یا کارتون خالی است. استفاده از کارتن اثاث‌کشی علاوه بر نظم دادن به روند اثاث کشی، در محافظت از وسایل نیز مؤثر است. کارتن اسباب‌کشی در سایز و ضخامت مختلف جهت بسته‌بندی و حمل اشیاء و کالاهای متفاوت تولید می‌شود. اگر قصد اسباب کشی دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.