باربری ونک

باربری ونک - اتوبار ونک

باربری ونک

باربری ونک - اتوبار ونک

بسته بندی اثاثیه منزل

جمع آوری وسائل، انتقال و چیدمان کامل وسائل
گاهی وقت نیست! گاهی وقت هست اما نمیدانیم چطور از آن بصورت بهینه استفاده کنیم؟ این را بما بسپارید زیرا ما از این آزمون سربلند بیرون آمده‌ایم یکی از دلایل اصلی این موفقیت نظم و همبستگی است که در اتوبار تهران نهادینه شده است. دقت و علاقمندی به کار گروهی موجب شده بتوانیم در حوزه کاری حمل و نقل وسایل بهترین باشیم و یکی از دقیق‌ترین شرکت‌های باربری شناخته شده‌ایم.
  
ما با بازدید دقیق محلی که قصد جمع آوری وسایل را دارید بشما پیشنهادات مهندسی شده را خواهیم داد در ابتدا سایز و ماهیت هر بخش از لوازم مورد توجه قرار می‌گیرد سپس با استفاده از ابزار وکیوم، ضربه‌گیر و سلفن‌های ویژه اسباب کشی به بسته بندی آنها پرداخته میشود در مرحله بعد تمامی این لوازم بسته بندی شده در کارتن‌های مقاوم و استاندار جای داده میشوند در تمامی این مراحل اولویت با ظروف شکستنی خواهد بود.
اینک نوبت به انتقال تمامی این جعبه‌ها به داخل ماشین است. اگر منزل شما دارای آسانسور مخصوص حمل بار نیست نگران نباشید پیش از شروع همکاران در بازدید فکر همه چیز را بدون شک کرده‌اند حتی برای انتقال اسباب با حجم بزرگ مثل یخچال، بوفه‌‌‌، میز ناهارخوری و…
چیدمان ابزار در ماشین نیز باید طبق اصول باشد برای همین پیش از چیدن  جعبه ها در ماشین از کارفرما پرسیده خواهد شدکه تمایل دارند دسترسی به کدام جعبه‌ها در اولویت باشد در برخی موارد کارفرما تمایل دارد برخی وسایل به قسمت انباری در مقصد منتقل شوند پس ما تمامی جوانب را در نظر می‌گیریم و آنها را در قسمت مشخصی از ماشین قرار می‌دهیم.
در زمان انتقال به مقصد نیز رانندگان مجرب کمال احتیاط را رعایت می‌کنند که علاوه بر رسیدن به مقصد راس ساعت توافق شده، کلیه وسایل سالم و بدون هیچ گونه خسارتی تحویل داده شوند.
پس از جابجایی بار و اثاث کشی با همان دقت نظر تخلیه بار انجام میشودو طبق نظر کارفرما در جای مورد نظرقرار می‌گیرد.
در کل انتقال بار یک فعالیت کاملا حرفه‌ای است که باید توسط پرسنل حرفه ای هم انجام شود. بدنبال حرفه ای‌ها اگر هستید ما همین جا در نزدیکی شما هستیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.